Dagens bilde ble sendt til oss av Lars Odland. Dette er det han kaller familievogna si. Litt senk, litt felg så blir det vanligvis ganske så bra. Stå på!
Daglig leder for Sviddgummi.
carl@sviddgummi.no
Dagens bilde ble sendt til oss av Lars Odland. Dette er det han kaller familievogna si. Litt senk, litt felg så blir det vanligvis ganske så bra. Stå på!
Daglig leder for Sviddgummi.
carl@sviddgummi.no
Relaterte artikler