Vi forsøker å levere innhold der du er, om det er i form av artikler, bilder eller film. Sommeren 2023 startet vi smått med Snapchat for å vise våre lesere mer fra bak kulissene i vår verden. I tillegg ønsker vi å kunne ha en mer direkte dialog med våre lesere, som har vist seg å være vellykket på Snapchat.
Selv om vi startet smått med Snapchat sommeren 2023, var det første på Oslo Motor Show 2023 (oktober) at vi virkelig satset hardt på Snapchat. Denne helgen hadde vi mange hundretusen visninger på innleggene lagt ut på Snapchat, og det motiverte oss til å fortsette å bruke Snapchat – i tillegg til alle våre andre kanaler.
Nå, på slutten av året har vi ofte mange titusenvis av visninger daglig og mange tusen følgere. Det er ønskelig å kunne vise våre lesere hva vi gjør bak kulissene, men også gi våre lesere/seere tilgang til innhold vi aldri har delt andre steder tidligere. Derfor har vi daglig lagt ut bilder som dere aldri før har sett fra oss.
Å ha direkte dialog med dere er viktig for oss, så vi kan sørge for å levere det du ønsker å se. Dette er en prosess og en bratt læringskurve for oss, men vi ser at det fungerer og ønsker derfor å fortsette med dette.
På Snapchat har vi utvalgte sjåfører som gjeste postere gjennom sesongen, så du kan oppleve arrangementer gjennom øyene til de som faktisk kjører. Dette er moro!
Sviddgummi.no @ Snapchat – følg oss gjerne, så får du se mer av hva vi egentlig gjør. Du får også muligheten til å styre hva vi legger ut, ved å rett og slett snakke med oss.
La det være veldig klart; vi vil legge ut content på alle våre kanaler. Snapchat er i tillegg til alle andre kanaler, så du må gjerne følge med på Facebook, Tiktok, Instagram, Threads, YouTube også.