Mellom 17:00 og 20:00 er det åpent for de som vil å kjøre på NAF Øvingsbane på Geiteryggen i Skien. Dette ligger ved siden av flyplassen, så det er lett å finne frem. Det koster 100,- for å kjøre og det er påbudt med hjelm. Bilen må ha skilt.
Daglig leder for Sviddgummi.
carl@sviddgummi.no



