Kjøring på NAF Øvingsbane i Skien i dag!

Mellom 17:00 og 20:00 er det åpent for de som vil å kjøre på NAF Øvingsbane på Geiteryggen i Skien. Dette ligger ved siden av flyplassen, så det er lett å finne frem. Det koster 100,- for å kjøre og det er påbudt med hjelm. Bilen må ha skilt.

 


Vis større kart

Avatar photo
Website |  + posts

Daglig leder for Sviddgummi.
carl@sviddgummi.no

Carl Bronken
Carl Bronkenhttp://www.sviddgummi.no
Daglig leder for Sviddgummi. carl@sviddgummi.no

Siste artikler

spot_img

Relaterte artikler