Det er nå 17. Mai og vi ønsker å gratulere alle med dagen! Vi håper dere får en kjempe fin 17. Mai feiring med familie og venner – og kanskje litt blårøyk? Her er Fredric Aasbø i kjent vinkel med vårt nydelige flagg for å vise frem verdens beste land.
Daglig leder for Sviddgummi.
carl@sviddgummi.no



